Saturday 27 April 2013

N13-Wan Salwati: Barisan Nasional Akan Menang Dengan Bergaya! #betternation

26/04/2013, 4.30pm

Calon BN N13 Wan Salwati menghadiri Taqarub (ceramah berkelompok) beliau di rumah rakyat. Destinasi pertama beliau adalah di Sikamat 2. Lebih kurang 20 orang telah berkumpul di rumah Kak Nora (tuan rumah). Ini bukan rumah pertama, malah Wan Salwati telah mengunjungi banyak lagi rumah sebelum ini untuk Taqarub. Beliau juga telah turun naik sebanyak 148 buah rumah untuk beramah mesra dengan pengundi tanpa mengira parti.

Yeahhh kami sokong Wan Salwati!!!!
Calon kita telah disambut dengan harapan inilah dia calon yang akan mengubah nasib rakyat sekitar Sikamat 2. Pak cik mak cik dan juga datuk nenek melayan calon kita bagaikan anak sendiri dengan penuh kasih sayang.

Mereka juga tidak lupa untuk menyediakan kuih-muih untuk minum petang. Setelah minum dan berborak Wan Salwati dijemput untuk sesi ceramahnya.

Menziarahi warga emas yang sakit di rumah rakyat

Walaupun ceramah beliau ringkas tapi kami percaya ia dapat memberi impak yang besar kepada rakyat sana. We call it "SHORT and SWEET" macam calon kita juga lar "Always Sweet".

Dalam ceramahnya, beliau telah mengingatkan rakyat supaya jangan terpedaya dengan kata- kata manis dan janji kosong anasir- anasir lain. Beliau juga telah memyatakan beliau yakin rakyat akan memberikan sokongan padu sekaligus memenagi kerusi untuk BN.




"BARISAN NASIONAL AKAN MENANG DENGAN BERGAYA"
-Wan Salwati, Calon N13 DUN SIKAMAT

0 comments:

Powered by Blogger.